Rithm Game bat sortzeko tailerra (erritmoko musika-jokoa). Oinarrizko musika eta mekanikak inplementatzea (dash, objektuak biltzea, check points + nola argitaratu zure jokoa).
Hizlaria: Sergi Subirats
Expotaku manga, anime, bideojoko, cosplay eta japoniar kulturarekin lotutako ekitaldien bira da, eta apirilaren 26, 27 eta 28an datoz Gasteizera.
Games Academy bertan izango da bideojokoak sortzen hasteko tailerrekin, aldez aurreko ezagutzarik gabe. Zure zain gaude!
Apirilak 27, larunbata:
Bideojokoen Diseinu eta Programazio Eremua (Games Academy)
11:00 – Bideojokoen sorkuntzan hasteko tailerra
Bideojokoen Diseinu eta Programazio Eremua (Games Academy)
17:00 – Bideojokoen sorkuntzan hasteko tailerra
Borrokarako bideojokoa sortzeko tailerra. Borrokarako oinarrizko mekanikak sortzea (etsaien oinarrizko IA, inbentarioa eta HUD ezartzea).
Hizlaria: Sergi Subirats:
Gazteria Zerbitzuak, Games Academyrekin batera, tailer hau antolatu dute. Tailer honetan zerotik bideojoko bat diseinatzeko eta sortzeko funtsezko tresnak ezagutu ahal izango dituzu, aldez aurretik inolako ezagutzarik izan gabe. Era berean, doako programen bidez mundu honetan sakontzen jarraitzeko beharrezkoak diren nozioak ikasiko dituzu.
Ezagutu minijokoak sortzearen mundu zirraragarria gure tailer espezializatuan. Roblox Studio tresna boteretsua erabiliz, Minecraften TNT Run ezaguna birsortzen ikasiko dugu. Ingurune birtualen eraikuntza aztertuko dugu, joko-mekanika zirraragarriak ezarriko ditugu eta gure jokoari ukitu apartekoak gehituko dizkiogu.
Minecraften sormenean oinarrituta, eman izena esperientzia praktiko eta dibertigarri honetan ideiak ekintza bihurtzeko!
Gazteria Zerbitzuak, Games Academyrekin batera, tailer hau antolatu dute. Tailer honetan zerotik bideojoko bat diseinatzeko eta sortzeko funtsezko tresnak ezagutu ahal izango dituzu, aldez aurretik inolako ezagutzarik izan gabe. Era berean, doako programen bidez mundu honetan sakontzen jarraitzeko beharrezkoak diren nozioak ikasiko dituzu.
2D plataformen bideojokoa sortzeko tailerra. Oinarrizko joko-mekanikak sortzea (anda/corre, salta, dash, muerte, check points eta soinua mugimenduan inplementatzea).
Hizlaria: Diego Gutiérrez